22 Şubat 2013 Cuma

mersin

annemle babamın doğup büyüdükleri şehir mersin. 
geçen sene babama küba'yı kesin siz de görmelisiniz zaman gerçekten durmuş gibi orda hayat çok farklı demiştim babam biz küba'nın yaşadığı hayatı 50'lerde mersin'de yaşadıkki demişti. bu sene gidince dediğinin ne kadar doğru olduğunu bir kez daha fark ettim. mersin'de de hayat durmuş sanki havana'dan çok az farkı var. belki teknolojik anlamda daha ileridedir ama diğer tüm anlamlarda mersin'de sanki en fazla 70'leri görmüş o aradaki 30 yıl da hiç bir şey değişmemiş gibi..
tabiki de dünyanın en güzel kıyı şeritlerinden biri ve tabiki de biz çarpık kentleşme zihniyetimizle o kıyı şeritlerini, portakal ve limon bahçelerini dünya çirkini apartmanlarla rezil etmişiz. havana'nın 50 yıldır el değmemiş eski binaları bile sömürge mimarisinin güzel yanlarını taşımakta kominist rejimin çirkin mimarileri bile göze batmamakta. mersin ise yıllardır özgür olmasına rağmen kominist mimariden de beter yapılar barındırmakta..
biraz bu duruma üzüldüm ama yine de mersini kendi çapımda güzel fotoğraflamaya çalıştım. 
bunlarda benim gözümden mersin kareleri..


mersin sahil

limon bahçeleri ve akyarlar köyü iskelesi
kız kalesi
şubat ortasında mükemmel hava ile mest olan ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder